شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی 360 پرشیا

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و سرویس‏های کاربردی 360 پرشیا به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به فروشگاه اینترنتی 360 پرشیا ، هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، مجله خبری 360 پرشیا و سایر خدمات ارائه شده توسط 360 پرشیا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات 360 پرشیا می باشد. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین 360 پرشیا از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های 360 پرشیا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و هم چنین رعایت قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های 360 پرشیا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می گردد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرفتن هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از سرویس ها و خدمات 360 پرشیا  اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات 360 پرشیا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به 360 پرشیا  ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که 360 پرشیا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد 360 پرشیا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه 360 پرشیا  را در پروفایل خود لغو کنند. 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

360 پرشیا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

360 پرشیا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت 360 پرشیا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از سرویس های 360 پرشیا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط 360 پرشیا جزئی از دارائی های 360 پرشیا محسوب می‏‌گردد و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار 360 پرشیا می باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای 360 پرشیا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط 360 پرشیا  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار 360 پرشیا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت 360 پرشیا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای 360 پرشیا محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات 360 پرشیا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنیwww.mobileistore.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت 360 پرشیا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر ازmobileistore.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره  ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. 360 پرشیا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت 360 پرشیا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. 360 پرشیا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در 360 پرشیا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای 360 پرشیا محفوظ می باشد و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند. 

- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

- 360 پرشیا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای 360 پرشیا محفوظ می باشد.

- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت 360 پرشیا ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای 360 پرشیا  محفوظ می باشد. 360 پرشیا در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت 360 پرشیا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. 

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

360 پرشیا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و 360 پرشیا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش 360 پرشیا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش 360 پرشیا ارسال شود. 

 

سرویس مهلت تست 7 روزه 360 پرشیا

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، 360 پرشیا با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.توجه داشته باشید درصورتی که محصولی که به دستتان رسیده دارای ایراد ظاهری یا فنی میباشد، سریعا از یکی از راه های ارتباط باما به همکاران ما در پیشتیبانی اطلاع داده و تا قبل از موعد تست(7روز پس از رسیدن کالا به دست مشتری) آنرا برای ما مرحوع نمایید.

درصورتی که از تاریخ ذیل بیشتر از7روز بگذرد، 360 پرشیا  هیچگونه مسئولتی برای تعویض/عودت سفارش ندارد.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش 360 پرشیا کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه 360 پرشیا، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط 360 پرشیا دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در 360 پرشیا به اتمام برسد، و 360 پرشیا امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را طی 72ساعت بعد از تحویل بسته، به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود. 

چرا ۳۶۰ پرشیا؟

۳۶۰ پرشیا یک فروشگاه اینترنتی کار آفرین محور در زمینه خرید  و فروش صنایع دستی و کادویی و دست سازه های هنری با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در جنوب کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز نموده است. در ۳۶۰ پرشیا یک بستر آنلاین تخصصی جهت خرید جدیدترین صنایع دستی شامل خاتمکاری ،میناکاری، منبتکاری، معرقکاری، ویترای، رزین، کارهای چوبی، گلیم، گبه، قالی، حصیربافی، قلمزنی، قلمکاری و جواهرات دستساز فراهم آمده است بگونه ای که تولید کنندگان  از طریق غرفه آنلاین و برگزاری گالری اینترنتی زیر چتر حمایتی فروشگاه کادویی ۳۶۰ پرشیا اقدام به فروش عمده یا جزیی کالای خود نموده و از سویی دیگر خریداران با خیالی آسوده از میان انبوه متنوعی از کالاها و از طریق پرداخت امن ، اقدام به خرید می نمایند. ۳۶۰ پرشیا همواره تلاش نموده تا دست چینی از کالاهای هنری تولید شده توسط کار آفرینان ایرانی از تهران ، شیراز ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، یزد و جای جای ایران را به هنر دوستان تقدیم نماید. در مناسبتهایی مثل روز پدر، روز مادر، کادو ولنتاین و سپندارمذگان، تولد، خرید جهیزیه، هر خرید از فروشگاه صنایع دستی ۳۶۰ پرشیا کمکی بزرگ در جهت حمایت کار آفرینان جوان ایرانی و توسعه بازار دست سازه های هنری و ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای بومی است . به امید روزی که آثار  هنری فاخر دستان ایرانی بجای پنهان ماندن در پستوی موزه ها  و  مغازه ها ، تجلی گر فرهنگ کهن ایرانی در منازل ما باشد. 

( با احترام ،  مدیریت گالری اینترنتی ۳۶۰ پرشیا در شیراز)